Who's da man? Zlatan, Zlatan!

Den här kvällen hade jag gjort upp en plan. Planen hette pluggatillsdudrunknarblandböckerna. Men vem vill drunkna bland böcker? Det är ju inget flashigt filmstjärnesätt att dö på. Och så kände jag att jag ville leva ett bra tag till, så för säkerhets skull räddade jag mig själv från det hemska ödet.
 Jag har i stället tittat på Idrottsgalan hela kvällen. Peter Sättman lyckades dra av ett par roliga skämt men jag tycker mest det var sådär lagom svenskt och krystat. Men i början när det visades bild på en lättklädd Fredrik Ljungberg med bildbeskrivingen "Vissa svenska stjärnor har i år haft ett extra tungt jobb" var det humor på hög nivå. 
 Jag tyckte Susanna Kallur var värd sista priset men Zlatan bara brände av världens leende som gick från vänster öra till höger och då kändes det plötsligt väldigt okej. Även fast han verkar vara väldigt bitchig och har en fru som ser ut att komma direkt från en Playboyplåtning. Även fast Susanna Kallur får mig att vilja kuta helt frivilligt och har en jättegullig dialekt och skrattar och gråter om vartannat i intervjuerna så kändes det helt okej. Han har ju gjort fler mål på en vecka än vad jag gjort i hela mitt liv. Oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0