Thursday night fever

Jag gillar torsdagskvällar väldigt mycket. Då är det seriös slappning på hög nivå. Dagen efter är det fredag och sen kommer helgen så det kan knappast bli bättre, eller it can hardly get better som jag skulle sagt om jag vore engelsman. Just idag ock ikväll vart jag sjukt sugen på att plugga ett år på Swedish School i London. Om jag ska läsa Natur går det helt utmärkt och fatta vilken grej. "Kommer du ihåg de och de?" "Nää, jag var nog i London då". Det jag drar mig för är att fråga om jag får åka "Mamma, kan du hosta upp 150 000 kr så jag kan få plugga i London ett år?". Sånt där med att tigga pengar hatar jag verkligen. Vi får väl se hur länge jag håller kvar den här planen. 
 Just idag och ikväll vart jag också sjukt sugen på att gå en drejarkurs eller liknande. Jag tror jag finns med i något register ute i cyberrymden för jag fick hem en katalog (läs litet häfte) med en massa olika kurser, typ folkdans och akvarell. Och på en liten liten sida fanns en lite liten annons om drejarkurser. Tänkt vad ballt om man bjuder hem folk på fika och så säger de "Gud vilka fina muggar! Vart har du köpt dem?" och då kan luta mig lite bakåt och sträcka på mig en aning (eventuellt himla lite med ögonen ifall det skulle böhövas) och säga "Nja, asså, de där muggarna har jag gjort själv".  
 Aja, först ska jag ta mig igenom den här kvällen. Men än så länge har det gått bra. Synd bara att jag inte lyckats öppna min mattebok. Well well, jag har ju natten på mig ifall det skulle krisa.

Kommentarer
Postat av: E.R.

Check it out, comment. Act!

2008-01-20 @ 00:23:46
URL: http://timefor-er.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0