Powernap, you know

När jag kom hem hade jag fått post, stor stund det där med att hämta posten, bläddra igenom kuverten och se sitt eget namn tryckt på ett av dem. Sen varifrån det kommer spelar inte så stor roll. Mitt brev jag fick idag var en remiss till magnetröntgen. Jag ska dit på en lärdag klockan elva, en lördag liksom? Jag trodde att läkarhusen var stängda då och alla läkarna satt och läste i en stor bok om anatomin eller cancerna gåta och då och då smuttade lite på en kopp kaffet. (Kanske inte riktigt då, men det blir premiär för Anna Petterson att gå till läkaren på en lördag) 
 Sen gjorde jag något som jag inte ångrar en sekund: Jag gick upp på mitt rum, puttade undan Nelli, ställde väckarklockan och sov. En gammal hederlig tupplur. Väldigt underskattat och väldigt underbart. Jag mår som en prinsessa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0