Mysdag

image82

Idag har jag insett hur jag är att shoppa med, det känns som jag varit och tittat på alla affärer som finns (fast det vara bara tre). Tillslut hittade min kompanjon Mimmie som tur var en bra present åt sin mor. Då gick vi mot Gamla Stan och promenerade omkring där ett tag innan vi kunde bestämma oss vart vi skulle fika.
 Sen satt vi där med giantiska kanelbullar och ännu större koppar med varm choklad som sällskap. För övrigt verkar ryssarna ha hittat till Sverige. Jag kände mig lite utanför bland alla ryssar, fast jag kände mig i alla fall rätt snygg, haha. Undrar om de tycker vi är tråkiga i svarta jackor när det gå i sina lila dunjackor, knallorangea stövlar och en päls gjord på 12 vargar.
 Nu har våra gäster kommit och ska duscha, de hade tydligen inget vatten. Kanske ett nytt vinnande koncept: shower/drink/food, höhö. 
 I köket är det berusad kyckling på gång och passande nog springer min mor och far omkring som virriga höns ute i sista sekund. Att jag inte är så bra på att passa tider kommer inte som en blixt från klar himmel, bara så alla vet.


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Guud... älskade det där café:t asså :) Fett läskigt (roligt) me alla ryssar xD

2008-01-05 @ 23:20:57
URL: http://mimmie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0