Money makes the world go around

Skulle in och käka lunch med min far och så vaknar man av att telefonen ringer 11.56. Jag skulle ju aldrig mer komma försent till nåt. Bright. Så det vart min paradrätt PPP (pasta-pesto-parmesan. Väldigt användbart recept, funkar närsomhelst i alla lägen) istället. 
 Sen åkte jag in till stan och jobbade lite på min framtida förmögenhet. Alltid trevligt med pengar och 300 kronor rikare åkte jag och pappa till Spånga och köpte sushi på nån ny restaurang där. 
 Hem och åt min fantastiska middag och kort efter det iväg och handla mat.

Nu ska jag njuta lite av lovet och bada och efter det glo på film med alldeles underbar glass. Imorrn tror jag det är dax för lite hälsoliv igen.


Kommentarer
Postat av: klara

var det där där äckliga hägen-dasz? UUUUUURK!!!!!!!!!

2008-02-12 @ 17:11:22
URL: http://morklila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0