Min framtid

image83

Den berusade ankan igår vart rätt lyckad fast den smakade (trumvirvel) berusad så jag höll mig till den nyktra. Sen på kvällen var Tessan här och tittade på Leopold & Kate med mig och Klara (Klara och Tessan tittade på film och jag trängde ner mig i deras soffa...). Ganska gullig film, inte så avancerad utan bara feelgood. Roligaste var ju Teresas lilla kommentar "Hallå, ska dom inte bli kära snart!? Vad är klockan?" haha.
 Nu idag har jag spelat badminton med Kristjana, Tessan och Kp. Jag utklassade allihopa för jag har gått på badminton när jag var liten. Fast jag var rätt dålig ändå, missade bollen typ tusen gånger och lite så. Om min fot vägrar ge med sig får jag väl lägga fotbollspelandet på hyllan och satsa på en badmintonkarriär istället och då kan jag ju ha OS 2012 som mål. Perfa ;)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hahaha. Du? Utklassade mig? Hahahah. Glöm det sötnos.

2008-01-06 @ 19:18:22
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: teresa

Right att du utklassade oss? Haha. Jag slog er alla suckers! Finns med på mest aktiva-listan nu, anna. Det omöjliga har inträffat. So long.

2008-01-07 @ 21:34:51
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0