Ingvar Kamprad & co

Yes, igår var hela familjen på ett av de årliga obligatoriska IKEA-besöken. Vi började det hela med en trevlig middag på IKEAS egna restaurang. Mycket trevligt och mycket gott, men jag äter allt så det säger inte mycket. Sen vandrade vi förbi lådan LÅDA, spegeln MINDE, kartongerna KASSETT och bokhyllan BILLY, bland annat. Alla i min familj har blivit så vuxna på sista tiden så det gick snabbt och smidigt för en gångs skull. Och vi hann ut genom kassorna innan den där asirrriterande melodin som alltid börjar låta när man redan är ordentligt stressad och står typ vid sofforna och har allt kvar. Till och med den slapp vi igår. Åh vad jag är stolt över min familj! 
 Annars har det inte hänt så mycket. Helgen var trevlig: Kristjana på fredagen, Linné & Iza på fredag kväll, bilkollning åt min kusse på lördagen, sen St Eriks gymnasium med pappa och så Söder på kvällen och i söndags städade jag alla kaninburar, kollade på skidskytte och cyklade till Riddersvik och fikade med mor och far min. Åh vad jag älskar att ha fullt upp!

Kommentarer
Postat av: klara

bra

2008-01-22 @ 17:32:46
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: teresa

det årliga IKEA-besöket, check! ;)

2008-01-26 @ 14:07:50
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0