Försoning @ Södermalm

image86

Jag älskar den människa som kom på helgen.
 I alla fall så såg jag årets film igår. Det var en mikrometer från att jag började grina för det var så hemskt alltihop. Som tur var satt Linnea bredvid mig och snyftade lite hon med.
 Även fast filmen var så hemsk hade jag en superbra kväll igår. Det är alltid så mysigt att vara på Söder, det känns som man åker från landet in till civilisationen, och sen är det alltid nån trevlig människa man träffar där ;)
 Linnea och jag värmde upp lite inför filmen med våra tunga i-landsproblem och en lite promenad förbi alla tusen mysiga restauranger och caféer som finns i varje hörn. Vår små bekymmer ("det finns ju bara snygga kläder i svart, grått eller vitt") kändes väldigt obefintliga efter att vi hade sett filmen så när vi gick ut från bion gick vi bredvid varandra helt tysta och tänkte på filmen, haha.

Kommentarer
Postat av: Linnea

filmen blir bara bättre å bättre för varje gång jag tänker på den!
dessutom får den en att tänka att man borde uppskatta livet mer. i-landsproblemen är som bortblåsta!! ;P

2008-01-13 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0