En liten ändring

Just nu skulle nog inte ens Susanna Kallurs påhejningar på dalmål få mig att springa. Jag har skjukt mycket träningsvärk efter min lilla strapats igår. Det värsta är att sätta sig ned, då måste jag först ta tag med händerna om stolen för att rörelsen ska bli så mjuk som möjligt. Och när jag ska gå ner för trappen går jag armgång (lite svårt att förklara) på trappräcket för att det ska bli lite smidigt. Fast jag lyckas ändå få det att låta som om en hel karavan med husvagnar kommit fel och dundrar ner i våran trapp.
 Nästa gång jag funderar på att ta en springtur igen är det nog bäst att stanna hemma och mysa i soffan, för säkerhets skull alltså. Jag ska helt klart överväga det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0