djupt och givande

Fantastiskt värdelös dag. Jag har 1) suttit vid datorn 2) suttit vid datorn 3) haft ångest för att jag bara suttit vid datorn. Fast har jag tur så är jag frisk imorrn, yeeees! Synd bara att det kostade mig en hel lovdag.
 Min syster är inte hemma, min mamma är inte hemma och min pappa är inte hemma, min bästa vän är inte hemma och efter att jag hade ringt till fem pers gav jag upp. Jag som hade värsta planerna för idag: mysig promenad i stan, kolla mysiga på kläder, köpa ny väska, sitta fler timmar på ett jättemysigt fik i Gamla Stan och sen se nån jättemysig film på kvällskvisten.

Så kvällens plan är givetvis att så fort som möjligt ringa till nån av de mysiga varelserna som jag kallar vänner innan de hinner bli upptagna imorrn också. Sen kanske se nån av mina djupa och intelektuella filmer, Notting Hill till exempel. Mycket givande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0