14 mars

Lång lång dag, först skola. Älskade teknik, men att rita husr är faktiskt ganska kul. Hann såklart inte klart så det ska jag göra hemma, egentligen tills imorrn men det kommer aldrig gå så jag gör det nån anna gång. Slutade kl 16 idag och då åkte jag hem till Malin. Där var vi en stund och sen begav vi oss till Spånga Stion för att möta två små pojkar som kom med tåget. Vi satte oss på bussen och åkte hem till Malin där vi var resten av kvällen. Malin hade det ganska kul, men jag låg mest på golvet och försökte vara social. Tyckte mest synd om "kompisen" som inte verkade alltför road. vid 20-tiden bröjade dem röra på sig och vi följde med dem till Spånga station där som tåg tåget mot sina hem. Jag och Malin var väääldigt hungriga så vi tog em titt in på Vivo och kom ut därifrån med äppelmunkar, inte helt fel ;) Sen gick vi tillbaka till Malin, åt lite sen middag sådär på kvällskvisten och sen gick jag hem.

Pusshej / Anna

Tack för att du finns, hjärtat. (Bilden är från spanskalektionen)
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0